Avropa və Körfəz ölkələri "Gilan"ın radarında
Bakıda keçirilən “CaspianAgro” sərgisində “Gilan Holdinq” MMC-yə daxil olan bir neçə şirkət də öz məhsullarını təqdim edir.
"Gilan FMCG"-nin sərgidə iştirakının məqsədi ixrac imkanlarının genişləndirilməsi və tədbir iştirakçıları, yəni potensial xarici müştərilərlə yeni iş əlaqələrin qurulmasıdır.
Əsas olaraq gündəlik tələbat mallarının istehsalı, satışı ilə məşğul olan və hazırda 20-dən çox ölkəyə məhsul ixrac edən "Gilan FMCG"-nin Məhsulun idarə edilməsi departamentinin rəhbəri Sənan Orucov bildirib ki, bu ölkələr arasında ABŞ, Kanada, Çin, Körfəz, Avropa, MDB üzvləri, həmçinin Avstraliya və Yeni Zelandiya var.
"Əsas hədəfimiz bu ölkələrdə daha da güclənmək və yeni bazarlar tapmaqdır. Əsasən alkoqolsuz içkilər, konservləşdirilmiş və çipsi məhsullarını xarici bazarlara ixrac edirik. Bundan başqa, zavodlarımızda məhsul istehsalı zamanı ən çox texnologiyadan istifadə olunur. Əsas hədəfimiz iki istiqaməti əhatə edir. Birinci hədəf daxili tələbatının yerli istehsal hesabına ödənilməsində rol oynamaq, daxili istehsalı gücləndirmək, ikincisi, ixrac potensialımızı artırmaq, bununla, ölkəyə daha çox valyuta cəlb etməkdir", - deyə o vurğulayıb.
S.Orucov əlavə edib ki, dünyada hökm sürən iqtisadi çətinliklərə baxmayaraq, şirkətin cari ildə istehsal ilə bağlı göstəriciləri olduqca ürəkaçandır.
"Gilan Agrotech" şirkəti də əvvəlki illərdən fərqli olaraq budəfəki sərgidə daha geniş məhsul çeşidi ilə iştirak edir.
"İXRACI 2 DƏFƏ ARTIRMAQ İSTƏYİRİK"
"Gilan Agricultural Group"un satış üzrə koordinatoru Rəşad Məcidov sərginin işgüzar əlaqələrin qurulma və əməkdaşlığın genişləndirilməsi baxımından çox münasib platforma olduğunu qeyd edib:
"Sərgidə iştirakda məqsədimiz yaradılan əlverişli mühitdən maksimum istifadə edərək əməkdaşlığı genişləndirməkdir. Biz hazırda məhsullarımızı dünyanın 12 ölkəsinə ixrac edirik. Cari il də daxil olmaqla qısa müddət ərzində ixrac həcmini iki dəfə artırmaq istəyirik. Bizim hesablamamıza görə, bu olduqca real hədəfdir. Çünki bu il pambıqçılıqda ciddi inkişaf nəzərdə tutulur. Biz əkin sahəsini iki dəfədən də çox artırmışıq. Meyvə blokunda, fındıqçılıq sahəsində genişlənməmiz nəzərdə tutulur. Bildiyimiz kimi, fındıq, pambıq ixrac oluna biləcək əsas strateji məhsullardır. Bu məhsulların hesabına biz qeyri-ənənəvi bazarlarda - Körfəz ölkələrində möhkəmlənmək niyyətindəyik. Bununla yanaşı, biz MDB ölkələrindəki mövcud kanalların daha da genişləndirilməsi üzərində düşünürük. Bundan başqa, Böyük Britaniyada bəzi alıcılarla danışıqlar aparırıq. Beləliklə hədəfimiz Avropa İttifaqına və Böyük Britaniyaya satışlar etməkdən ibarətdir. Buna ekstensiv üsulla deyil, intensiv üsulla, məhsuldarlığın artırılması yolu ilə nail olmaq istəyirik. Məhsuldarlığın artırılması üçün biz keçən ildən etibarən aqrotexniki qulluq keyfiyyətini qaldırırıq. Bağçılıq sahəsini xüsusilə qeyd etmək istəyirəm. Bunun hesabına biz ciddi irəliləyiş gözləyirik".
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 1 gün sonra
-
- 11 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
"Azərbaycan Dəmir Yolları"da 6 milyard 263 milyon manatlıq defisit - ÖTƏN İL ZƏRƏRİ 18 DƏFƏ ARTIB
- 12 saat əvvəl
-
13 saat əvvəl
Bakcell “Media Savadlılığı” Konfransının innovasiya tərəfdaşıdır
- 13 saat əvvəl
- 14 saat əvvəl
-
14 saat əvvəl
11 ayda kərə yağı idxalı Azərbaycandan təxminən 160 milyon dolların çıxmasına səbəb olub
-
15 saat əvvəl
Dövlət şirkəti istiqraz buraxılışı yolu ilə 30 milyon dollar borc alır
- 15 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
Dövlət Vergi Xidmətinin rəisinə 2 yeni müşavir təyin edilib
Elektron siqaretlərin idxalı və satışı ilə məşğul olan şirkətlər ciddi narahatdırlar – “DAHA UZUN ZAMANA EHTİYACIMIZ VAR”
Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Vergi nəzarətində yeni mərhələyə keçid planlaşdırılır - elektron audit tədbirinin ləğvi nəzərdə tutulur
Ən çox oxunanlar
11 ayda kərə yağı idxalı Azərbaycandan təxminən 160 milyon dolların çıxmasına səbəb olub
1 ton Azərbaycan narının ixracından gəlir 100 dollar artıb
Bakı metrosunun reklam gəlirləri açıqlanıb
"KƏPƏZ BOKT"ın istiqrazlarına 55 investor 55 sifariş təqdim edib, emissiya tam məbləğdə yerləşdirilib
11 ayda Azərbaycana 108 milyon dollara yaxın gəlir gətirən məhsul











.jpg)







.jpg)



