Şərabçılıq məhsullarının reklamına dair tələblər dəyişir
Rəqəmsal platformalar 5 faizdən yuxarı olan şərabçılıq məhsullarının reklamını yerləşdirə bilməyəcəklər.
Şərabçılıq məhsullarının reklamına dair tələblər dəyişir.
Bu, Milli Məclisin Aqrar siyasət komitəsində müzakirə edilən “Üzümçülük və şərabçılıq haqqında” qanuna təklif edilən dəyişiklikdə əksini tapıb.
Layihəyə əsasən, rəqəmsal platforma təsisçisi rəqəmsal platformada yerləşdirilən materiallarda tündlüyü 5 faizdən yuxarı olan şərabçılıq məhsullarının reklamını yerləşdirə bilməyəcək.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 3 ay sonra
-
6 gün sonra
Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!
- 2 gün sonra
-
- 1 gün sonra
-
46 d. əvvəl
Azərbaycanın qeyri-neft sektoru üzrə ixracı 10 faizdən çox artıb
-
1 saat əvvəl
Expressbank Lənkəranda Bilik Günü münasibətilə tədbir keçirib
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
“Mələk İnvestorlar Məktəbi” Bakıda yeni formatda təşkil olunacaq
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Birbank Biznes-dən sahibkar qadınlara özəl imkanlarla dolu biznes kartı
- 2 saat əvvəl
Son Xəbərlər

Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!

İri şəbəkəyə satıcı - kassirlər tələb olunur

Azərbaycanın qeyri-neft sektoru üzrə ixracı 10 faizdən çox artıb

Expressbank Lənkəranda Bilik Günü münasibətilə tədbir keçirib

“Mələk İnvestorlar Məktəbi” Bakıda yeni formatda təşkil olunacaq

Dövlət büdcəsində 4 milyard manatdan çox artıqlıq yaranıb
Ən çox oxunanlar

Rubl dəyər itirməyə davam edir - SƏBƏBLƏR

Cəmi 240 manat ödəməklə "Peşəkar Mühasib Sertifikatı"na sahib olmaq indi daha asan!

"Aparılan yoxlamalarla bağlı mediada əsassız məlumatların dərc edilməsi müşahidə olunur"

Neft qymətləri Çinin sayəsində sabit qalır
