Azercell-in Telefon Mərkəzi 2022-ci ildə 3 milyondan çox sorğu qəbul edib
(®️) “Bağlantını asanlaşdırır, həyatı daha dolğun edirik” strateji məqsədilə yoluna davam edən “Azercell Telekom” MMC daxil olan müraciətləri operativ və effektiv şəkildə cavablandırmaq, müştərilərə əlçatan olmaq üçün çoxçeşidli servis kanallarıyla istifadəçilərinin xidmətindədir.
2022-ci ildə Azercell-in Telefon Mərkəzinə ümumilikdə 3 milyondan çox zəng daxil olub. Müraciətlərin ortalama cavablama müddəti təxminən 2,5 dəqiqə təşkil edib. Zənglərin məzmunu internet paketləri, nömrə ilə bağlı əməliyyatlar, tarif və kampaniyalara dair məlumatlar, balans və ödəmə məsələləri ilə əlaqədar olub.
2022-ci ildə Onlayn Müştəri Xidmətləri üzərindən şirkətə daxil olan sorğu sayı 1 milyondan artıq olub. Xatırladaq ki, Onlayn müştəri xidməti ölkədə ilk dəfə olaraq 2011-ci ildə məhz Azercell tərəfindən istifadəyə verilib.
Həmçinin, ötən il ərzində Azercell-in rəsmi Facebook, Instagram, Twitter, YouTube və Linkedin səhifələri üzərindən 300 minə yaxın müraciət cavablandırılıb.
Qeyd edək ki, abunəçi sorğularının cavablandırılması istiqamətində “Azercell Telekom” MMC-nin təqdim etdiyi daha bir həll “Kabinetim” tətbiqidir. Azercell-in abunəçiləri bu tətbiq üzərindən Azərbaycan, rus və ingilis dillərində onlayn çat vasitəsilə müştəri xidmətlərinə müraciət edə, təqdim olunan müxtəlif xidmətlərə qoşula və sorğularına cavab ala bilir.
Həftənin 7 günü, 24 saat ərzində istənilən vaxt abunəçilərin sorğularını qəbul edən Azercell-in Telefon Mərkəzinə *1111 qısa nömrəsi, eləcə də 012-4904949 (Fakturasız Xətt abunəçiləri üçün) və 012-4905252 (Fakturalı Xətt abunəçiləri üçün) şəhər nömrələri vasitəsilə müraciət etmək mümkündür.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
-
5 saat sonra
"TREVA Real Estate"dən daşınmaz əmlak brokerləri üçün xüsusi tədbir
-
6 saat əvvəl
Avropa bankı Azərbaycanda "yaşıl iqtisadiyyat"ın maliyyələşdirilməsinə 100 milyon dollar ayıra bilər
-
-
6 saat əvvəl
Azərbaycanda 5 bankın balans kapitalı 225 milyon manatdan çoxdur
- 6 saat əvvəl
- 6 saat əvvəl
-
9 saat əvvəl
ARDNF-nin rəhbər heyətinin Səudiyyə Ərəbistanına işgüzar səfəri baş tutub
-
10 saat əvvəl
Dövlət Agentliyində Coca-Cola ilə görüş - NƏLƏR MÜZAKİRƏ EDİLİB?
- 11 saat əvvəl
- 11 saat əvvəl
- 11 saat əvvəl
-
11 saat əvvəl
“Azneft" hava şəraitinin dəyişməsi ilə bağlı görülən təhlükəsizlik tədbirlərilə bağlı məlumat yayıdı
Son Xəbərlər
"TREVA Real Estate"dən daşınmaz əmlak brokerləri üçün xüsusi tədbir
Avropa bankı Azərbaycanda "yaşıl iqtisadiyyat"ın maliyyələşdirilməsinə 100 milyon dollar ayıra bilər
Azərbaycanda 5 bankın balans kapitalı 225 milyon manatdan çoxdur
FED faiz qərarını açıqladı
AFB Bankdan “Yüksək Qazanclı Əmanət” – illik 12% gəlir!
Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Ən çox oxunanlar
Mercedes-Benz-in satışı azalıb, xalis mənfəəti 2 dəfə düşüb
“Azneft" hava şəraitinin dəyişməsi ilə bağlı görülən təhlükəsizlik tədbirlərilə bağlı məlumat yayıdı
Elton Məmmədova rəsmi xəbərdarlıq edildi: Əsassız xərclənmiş 3 milyon manat büdcəyə ödətdirilib
"Azərbaycan Fintex Assosiasiyası"na yeni sədr təyin edilib
"Şirkətimiz 100 milyondan artıq kredit cəlb etməklə təsis olunub, 1 filial icarə ilə bağlı problemlər səbəbindən fəaliyyətini dayandırıb"
AZAL-ın bu il Gürcüstana daşıdığı sərnişinlərin sayı məlum olub


















.jpg)


