Azərbaycanın "Maverick" agentliyi EACA-a müşahidəçi üzv kimi qəbul edilib
"Qlobal marketinq sənayesinin ən yüksək mükafatı olan “Effies”i Azərbaycana gətirməyi qarşımıza məqsəd qoymuşuq.”
(®) Avropa Kommunikasiya Agentlikləri Assosiasiyası (EACA) ölkənin aparıcı kommunikasiya agentliklərindən olan “Maverick”i Milli Assosiasiyalar Şurasında müşahidəçi üzv kimi qəbul edib. Bu status agentliyə EACA-nın iclaslarında və tədbirlərində iştirak etmək imkanı verir və marketinq və reklam sektorunun beynəlxalq sferada fəaliyyətini daha dərindən başa düşməyə kömək edəcək.
“Maverick” agentliyi marketinq sahəsində beynəlxalq ekspertlər cəmiyyətinin bir hissəsi olmaqla onların dəstək, bilik və məsləhətlərindən faydalanmağı qarşısına məqsəd qoyub.
Əldə edilən nailiyyət ilə bağlı fikirlərini bölüşən “Maverick”in baş direktoru Emin Mahmudov bunları bildirib: “Agentlik yaradıldığı andan məqsədimiz onu qlobal marketinq mütəxəssisləri birliyinin bir hissəsi etmək olub. Daha böyük bir cəmiyyət daxilində öyrənmək, böyümək, fikir mübadilələri aparmaq marketinq agentliyi olaraq həm bizim, həm də yerli bazarın inkişafına müsbət təsir göstərəcək. Fikrimcə, bütün qitə üzrə sahənin peşəkarlarını bir araya gətirdiyi üçün EACA qoşula biləcəyimiz ən ideal birlikdir. Bu bizim kimi kiçik, lakin iddialı bazarda çalışan agentliklərə bir çox qapılar və imkanlar açacaq.”
EACA-nın baş direktoru Tamara Daltroff öz növbəsində deyib: ““Maverick” şirkətinin baş direktoru Emin Mahmudovun bizə müraciət etməsindən və Azərbaycanın marketinq sahəsində Avropa təcrübəsindən yararlanmaq istəyini öyrənməkdən məmnun olduq. “Maverick” EACA-da müşahidəçi üzv kimi Milli Assosiasiyalar Şurasının dəstəyindən yararlana və bunu Azərbaycandakı həmkarları ilə bölüşə biləcək. Eyni zamanda biz çox şadıq ki, bu yeni üzvlük bizim perspektivimizi zənginləşdirməyə və üfüqlərimizi genişləndirməyə kömək edəcək. “Maverick” ilə birlikdə işləməyi səbirsizliklə gözləyirik”.
Emin Mahmudov agentliyin məqsədləri və gələcək hədəflərindən də danışıb: “Yerli bazarı dəyişdirmək yolunda heç vaxt dayanma!” Agentlik olaraq özümüzə verdiyimiz 5 vəddən biri məhz budur. Atdığımız bu addım da verdiyimiz vədin real əksidir. Biz “Maverick” olaraq bunu yerli bazarın inkişafına böyük töhfə verəcək transformasiyanın sadəcə başlanğıcı kimi görürük. Növbəti addım daha çox agentliyi üzv olmağa cəlb etmək və bunun vasitəsilə güclü Milli Assosiasiyanın inkişafına və təkamülünə töhfə vermək olacaq. Daha sonra isə EACA-nın köməyi və dəstəyi ilə qlobal marketinq sənayesinin ən yüksək mükafatı olan “Effies”i Azərbaycana gətirməyi qarşımıza məqsəd qoymuşuq.”
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri

Mələk İnvestorlar Məktəbi — Azərbaycanda yeni nəsil investor mədəniyyətinin formalaşması üçün platforma
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 6 saat əvvəl
- 1 gün əvvəl
-
- 2 gün əvvəl
-
2 gün əvvəl
"Kristal" "City Garden Narimanov"da yenidən daxili krediti aktivləşdirdi!
- 2 gün əvvəl
- 2 gün əvvəl
- 2 gün əvvəl
- 2 gün əvvəl
- 2 gün əvvəl
- 2 gün əvvəl
- 2 gün əvvəl
Son Xəbərlər

Azercell “CyberCell Hackathon”a start verir

Həyəcan zirvədə - 2-ci avtomobil sahibinə təhvil verildi!

Dolların bazar ertəsi üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

Bank of Baku istehlak kreditləri üzrə TOP 3-də yerləşdi!

"Kapital Bank"ın cəmi kredit portfeli 5 milyard manatı aşıb
Ən çox oxunanlar

Milyarder Cef Bezosdan 2045 proqnozu

Sabah Bakıda bal yarmarkası fəaliyyətə başlayır

Türkiyə Lirəsi ardıcıl 4-cü gündür ucuzlaşır - DOLLAR/TL YENİ ƏN YÜKSƏK SƏVİYYƏSİNƏ ÇATIB

Avrozonada inflyasiya hədəfin üzərinə yüksəlib

"Azəristiliktəchizat" Asiya İnkişaf Bankı ilə gələcək inkişaf strategiyası hazırlayır

BOKT 16 faizlə borc alır - HƏRRAC TARİXİ

ABB-nin dəstəyi ilə “EY İlin İş Adamı” müsabiqəsi başlanır

Türkiyənin tekstil və geyim sektorunda 316 min nəfər işdən çıxarılıb
