Beynəlxalq Bankda operator vakansiyası - GÖRƏCƏYİ İŞLƏR

“Azərbaycan Beynəlxalq Bankı” ASC Məlumat mərkəzi şöbəsinin mütəxəssisi (Call Center operator) vakansiyası elan edir.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi sağlamlaşdırma prosesində Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Komanda ruhunun gücünü hiss etmək, öz potensialınızı belə bir mühitdə reallaşdırmaq, daim öyrənərək biliklərinizi başqaları ilə də paylaşmaq və layiq olduqlarınızı əldə etmək üçün Sizi Azərbaycan Beynəlxalq Bankının yaratdığı bu imkandan faydalanmağa çağırırıq.
Görəcəyiniz işlər:
-Müştəri tərəfindən gələn müraciətləri qəbul etmək və sualları cavablandırmaq;
-Bankın ən son yenilikləri və kampaniyaları haqqında məlumatlar vermək;
-Müştərinin təklif və iradlarını qəbul edərək lazımı strukturlara yönləndirmək;
-Qarşıya çıxmış problemin operativ həlli məqsədilə, müştərini aidiyyatı struktur və şəxslərlə əlaqələndirmək.
Bizim üçün ideal namizəd:
-Ali təhsilli
-Azərbaycan, rus və ingilis dillərini mükəmməl bilən ;
-MS Excel, Word və Outlook proqramları ilə əla səviyyədə işləmək qabiliyyəti olan;
-Ünsiyyətçilik və səlis danışıq səriştəsi olan;
-Komandada işləmək bacarığı olan ;
-Analitik zəka, müştərilərlə yüksək səviyyədi işləmək motivasiyası olan şəxsdir.
Bu iş sizə nələri qazandıracaq:
-Bank sahəsində iş proseslərini və bank xidmətlərini dərindən öyrənmək imkanı;
-Müvafiq sahədə potensialınızı reallaşdırmaq imkanı;
-Dil biliklərinizi inkişaf etdirmək imkanı;
-Zəngin təcrübə qazanmaq və fərdi inkişaf imkanı;
-Peşəkar sahədə geniş əlaqələr qurmaq imkanı;
-Yüksək şəxsi və peşəkar keyfiyyətlərə malik komandanın bir üzvü olmaq.
Əgər axtardığımız ideal namizəd sizsinizsə CV-nizi 15 fevral 2020-ci il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Məlumat mərkəzi şöbəsinə mütəxəssis (Call Center operator)” şəklində göstərilməsi xahiş edilir.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 2 gün sonra
- 8 saat sonra
-
-
2 saat əvvəl
Qızıl sürətlə ucuzlaşdı - Qiymətində son 12 ilin ən böyük enişi baş verdi
- 2 saat əvvəl
- 7 saat əvvəl
- 7 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
Stellantis ABŞ-da 13 milyard dollarlıq investisiya planlaşdırır
-
7 saat əvvəl
Süni ət istehsalçısı Beyond Meat və Walmart əməkdaşlığa başlayıb
-
8 saat əvvəl
9 ayda 7 səhmdar cəmiyyətinin səhm paketi, 2 kiçik dövlət müəssisəsi özəlləşdirilib
- 8 saat əvvəl
-
9 saat əvvəl
Azərbaycan və İran mobil rabitə şəbəkələrinin tənzimlənməsi üzrə razılaşmalar əldə edib
Son Xəbərlər

Şaxta Baba şokdadır: Birmarket lotereyası başlayır!

Şirkətlərdə yeni vakansiyalar

Əli Əsədov Gürcüstana səfər edib

Coca-Cola-nın 3-cü rüb gəliri proqnozları üstələyib

Süni ət istehsalçısı Beyond Meat və Walmart əməkdaşlığa başlayıb

9 ayda 7 səhmdar cəmiyyətinin səhm paketi, 2 kiçik dövlət müəssisəsi özəlləşdirilib
Ən çox oxunanlar

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

Azərbaycan və İran mobil rabitə şəbəkələrinin tənzimlənməsi üzrə razılaşmalar əldə edib

Ziraat Bank Azərbaycan müştəriləri üçün “ƏDV Geri Al” funksiyasını istifadəyə verdi

Hər il buraya 10 min istedadlı insanın cəlb edilməsi, 100 yeni süni intellekt startapının fəaliyyətə başlaması planlaşdırılır

"Təsis etdiyimiz İnvestisiya Fondu böyük potensiala malikdir. Artıq həyata keçirilmə mərhələsində olan bir neçə layihə mövcuddur"

Tokayev: Azərbaycan üzərindən tranzit olunan neftin həcmi 1,5 milyon ton təşkil edib
