Banka daxili audit üzrə mütəxəssislər və telefon mərkəzi işçisi tələb olunur
“Yapı Kredi Bank Azərbaycan” yeni vakansiyalar elan edib.
1.Daxili Audit üzrə köməkçi / mütəxəssis / baş mütəxəssis
Tələblər:
-İqtisadiyyat, Maliyyə, Mühəndislik, Mühasibat və Audit fakultələri üzrə ali təhsil.
--Mükəmməl dərəcədə ingilis dili biliyi (müvafiq hesabatların ingilis dilində hazırlanması üçün) həmçinin Türk dili bilikləri
-Excel, Powerpoint, Access, Word ofis proqramları biliyi;
-Beynəlxalq audit sertifikatlarına malik olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir (CIA, CFSA, CFE…);
-Daxili Audit üzrə köməkçi vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 1-2 il iş təcrübəsı.
-Daxili Audit üzrə mütəxəssis vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 2-5 il iş təcrübəsı.
-Daxili Audit üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi.
Əsas iş funksiyaları:
-Normativ-hüquqi aktların və bankdaxili qaydaların icra vəziyyətinin, bütün struktur bölmələrin və filiallarının fəaliyyətinin, bütün növ bank əməliyyatlarının auditini həyata keçirmək;
-Risk əsaslı audit yoxlamalarının həyata keçirilməsi, nəticələr haqqında hesabatlar hazırlamaq;
-Daxili nəzarət sistemlərinin adekvatlığının, səmərəliliyinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi işini həyata keçirmək;
-Daxili audit yoxlamaları zamanı saxtakarlıq risklərinin qiymətləndirilməsini aparmaq;
-Ehtiyac olduqda saxtakarlıq hadisələrin araşdırılmasında iştirak etmək;
Email: [email protected]
2.Telefon mərkəzi işçisi (call center)
Tələblər:
-Ali təhsil;
-Azərbaycan, ingilis, türk, rus dilləri bilikləri;
-Azərbaycan dilində səlist , mükəmməl danışan;
-Düzgün diksiyası olan;
--Telefonda ünsiyyət bacarığı;
-Cox yüksək söz ifadə bacarığı və inandırma bacarığına sahib;
-İnsanlarla münasibət qurma bacarığı;
-Satışa yatkın, telefonla satış etmə bacarığı;
-Növbəli iş saatı ilə (axşam,gece saatları daxil) işləyə biləcək;
-Kompüter bilikləri: MS Office proqramları.
Əsas iş funksiyaları:
-Telefon bankçılığının bütün xidmətlərini təqdim edərək, müştərini doğru -məlumatlandırmaq;
-Müştəri şikayətlərini həll etmək;
-Bankın müvafiq məhsullarının satışını, tanırımını həyata keçirmək;
-Zəng edən bütün müştərilərə xüsusi yanaşma və təmkinli davranış.
Email: [email protected]
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 həftə sonra
- 1 gün sonra
- 34 d. əvvəl
-
-
1 saat əvvəl
Balaxanıdakı çay evi - Həyat Sığortası tərəfindən ödənilmiş borc
-
2 saat əvvəl
Azərbaycan əhalisinin 11 ayda 81 milyard manata yaxın gəlir əldə etdiyi bildirilir
- 3 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
-
4 saat əvvəl
Barclays 2026-cı il üçün Brent neftinin qiymət proqnozunu açıqladı
- 4 saat əvvəl
-
4 saat əvvəl
Asiya İnkişaf Bankı Abşeron dairəvi xəttinin yenidən qurulmasına kömək edəcək
- 5 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
Yeni ilə daha böyük bizneslə daxil olun: Unibank kampaniyanın müddətini uzatdı
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Bu il Azərbaycanda hər gün orta hesabla 57 boşanma olub
Balaxanıdakı çay evi - Həyat Sığortası tərəfindən ödənilmiş borc
Noyabrda dövlət büdcəsinin profisiti azalıb
Dekabrın 13-də gözlənilən hava şəraiti
Ən çox oxunanlar
"Li Auto"nun Azərbaycanda yeni satış mərkəzi açıldı
Qarabağdakı klinika üçün 4,7 milyon manatlıq mebel və avadanlıqlar alınır - QALİB "VIVA MEDICAL GROUP"DUR
Su təchizatı və kanalizasiya üzrə yarım qalmış işləri tamamlamaq 7,6 milyon manata başa gələcək
Azərbaycan neftinin son qiyməti
Prezident və birinci xanım Ümummilli Lider Heydər Əliyevin məzarını ziyarət ediblər






















.jpg)





.jpg)

