"Berqa" birinciliyi əldən verib
Azərbaycanda əhalinin ən çox hansı markalı qara çaydan istifadə etdiyi məlum olub.
Bu barədə araşdırmanı aparan "Business Insight" şirkətindən bildirilib.
Araşdırma göstərib ki, qara çay bazarı üzrə "Beta Tea" liderdir. "Beta Tea" araşdırma nəticələrini tətbiq edərək 34,4%-lə liderliyi ələ alıb. Belə ki, 2016-cı ilin may ayındakı araşdırma nəticələrinə görə "Beta Tea" 29,1%-lə "Berqa"dan (32,4%) sonra ikinci yerdə qərarlaşmışdı. İndi isə "Berqa" birinciliyi əldən verib.
Çay bazarında sonrakı yerləri "Azerçay", "Çampion" və "Final" çayları tutur. 39 adda çay markası arasında aparılan araşdırmada ilk 10-luğa "Lənkəran çay", "Ahmad Tea", "Tess", "Xəzər" və "Mahmood" çayları da daxildir.
© Fed
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 5 gün sonra
-
- 13 d. əvvəl
-
31 d. əvvəl
"Bu qərar əlavə risklər, xərclər və ictimai narazılıq yaradır" - ATİA-DAN TƏKLİFLƏR
- 54 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Şarj növbəsi? Unut - Hibridlərin yeni nəsli artıq Azərbaycanda!
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
14 saat əvvəl
Naxçıvan və Urumçi şəhərləri arasında iqtisadi əməkdaşlığa dair onlayn görüş keçirilib
-
16 saat əvvəl
Rusiyada təsisçiləri Azərbaycandan olan şirkətlərin sayı artıb
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
Azərbaycan şirkəti müflis elan olunacaq
5-ci böyük bank qazancını bölüşdürməyə hazırlaşır
Şarj növbəsi? Unut - Hibridlərin yeni nəsli artıq Azərbaycanda!
Amazon Web Services Azərbaycanda
Ən çox oxunanlar
Yeni m10kart - İstədiyin an, istədiyin yerdə ödə
Naxçıvan və Urumçi şəhərləri arasında iqtisadi əməkdaşlığa dair onlayn görüş keçirilib
Rusiyada təsisçiləri Azərbaycandan olan şirkətlərin sayı artıb
Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
ABB İnvest “İlin investisiya şirkəti” seçildi
Zərgərlik sahəsində əyar nəzarəti sistemi formalaşdırılır
Rəşid Behbudovun itmiş rəsmi ABB-nin dəstəyi ilə yenidən yaradıldı!












.jpg)







