Məhsul sahibi yoxdursa, məhsul da yoxdur

Müəllif: Toğrul Xəlilov, "MPay" şirkətində Agile və Məhsul sahibi
Kimdir bu PO?
Product Owner (PO) – məhsulun sahibi, onun vizyonunu yaradan və inkişaf prosesində komandaya istiqamət verən əsas fiqurdur. O, həm biznesin, həm də istifadəçinin səsini dinləyərək, komandanın “doğru işi” etməsini təmin edir. PO olmasa, məhsul haraya getdiyini bilmədən “hərəkətdə olan bir qatar”a çevrilir.
Yönsüz məhsul – səhv yerə aparan enerji
PO yoxdursa, məhsul inkişafı qeyri-müəyyən və dağınıq olur. Komanda çox işləyir, amma istifadəçinin ehtiyacını qarşılamayan bir nəticə ortaya çıxır. Çünki ortada istifadəçi ilə empatiya quran, bazarın siqnallarını analiz edən biri yoxdur.
Daxili təxminlər, xarici uğursuzluq
PO olmayan komandalar adətən qərarları daxili fərziyyələrə əsasən verir. “Bizcə bu yaxşı olar” prinsipi ilə edilən funksiyalar reallıqda uğur qazanmır. PO isə bu fərziyyələri testə çevirərək sübut tələb edir: “Gəlin ölçək, öyrənək, sonra qərar verək.”
Təkrarlanan dəyişikliklər, israf olunan zaman
PO-nun yoxluğu, təkrarlanan dəyişikliklərin sayını artırır. Çünki ilkin mərhələdə düzgün tələblər toplanmır, düzgün prioritetlər təyin edilmir. Nəticədə, komanda geriyə dönüb işi düzəltmək məcburiyyətində qalır. Bu isə vaxt və pul itkisinə səbəb olur.
Məhsul gecikər, bazar dəyişər
PO bazarın sürətli dəyişən tələblərini izləyərək, məhsulu çevik şəkildə uyğunlaşdırır. Bu rol olmadıqda, məhsul zamanında dəyişə bilmir və rəqiblər önə keçir. Çeviklik PO-nun əsas gücüdür – həm komandanı yönəldir, həm də bazar dalğalarını düzgün oxuyur.
Yol xəritəsi yoxdur – nəticə də yoxdur
Məhsulun inkişafı bir səfər kimidir. PO isə bu səfərin bələdçisidir. Yol xəritəsi olmadan istənilən komanda səhv istiqamətə gedə bilər. PO məhsulun mərhələli planını hazırlayaraq, komandanın doğru yolda qalmasını təmin edir.
PO varsa, istiqamət də var
PO rolu sadəcə bir “pozisiya” deyil, məhsulun uğuru üçün həyati funksiyadır. PO yoxdursa, məhsul da yoldan çıxar – müştəri razı qalmaz, bazar payı itirilər, komanda isə yorular və nəticə verməz. Əgər bir təşkilatda məhsul inkişafı varsa, PO də olmalıdır. Yoxdursa, bu boşluq gec-tez hiss olunacaq. Çünki düzgün istiqamət olmadan, nə qədər çalışsan da, uğur sadəcə təsadüf ola bilər.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
-
9 saat əvvəl
Bank of Baku-dan yaşıl təşəbbüs – növbəti ağacəkmə aksiyası keçirildi
-
9 saat əvvəl
"Pensiya yaşının artırılması ilə bağlı iddialara RƏSMİ CAVAB
-
- 9 saat əvvəl
- 9 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
"Qızılın qiyməti 2026-cı ildə 5000 dollara, 2030-cu ilin sonuna qədər isə 10000 dollara çata bilər"
- 10 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
"Sizin Lombard" vətəndaşlara kredit ayrımaq üçün illik 15%-lə borc alır
-
10 saat əvvəl
“AFB Bank”ın kredit portfeli, gəlirləri və xalis mənfəəti artıb
-
11 saat əvvəl
Azərbaycan Prezidenti Fransanın yeni səfirinin etimadnaməsini qəbul etdi
- 11 saat əvvəl
-
11 saat əvvəl
Sabahdan Xırdalan-Bakı E2 nömrəli ekspres marşrut xətti istifadəyə verilir
Son Xəbərlər

"Pensiya yaşının artırılması ilə bağlı iddialara RƏSMİ CAVAB

“PAŞA Sığorta”da rəhbər vəzifəyə təyinat olub

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

“AFB Bank”ın kredit portfeli, gəlirləri və xalis mənfəəti artıb
Ən çox oxunanlar

10 000 manat kredit götür, aylıq cəmi 350 manat ödə

“AFB BANK” avadanlıqların satın alınması üzrə tender elan edib

Azərbaycan və Çin mərkəzi banklarının sədrləri görüşüb

“Çörəkçi” ailəsi Ümumdünya Çörək Gününü birlikdə qeyd etdi

ABB səhmdarları 16%-ə yaxın dividend qazana bilərlər
