Çinin xidmətlər üzrə xarici ticarət həcmi ilk dəfə 1 trilyon dolları keçib

Çinin xidmətlər üzrə ümumi xarici ticarət həcmi 2024-cü ildə ilk dəfə olaraq 1 trilyon ABŞ dollarını keçib və bu, gələcək artım üçün əhəmiyyətli potensial nümayiş etdirir.
Sinxua agentliyi xəbər verir ki, Çin Ticarət Nazirliyinin son məlumatlarına görə, 2024-cü ildə bu ölkənin xidmət idxalı və ixracının həcmi illik müqayisədə 14,4 faiz artaraq təxminən 1,05 trilyon dollara çatıb. O cümlədən, ixracın həcmi 18,2 faiz, idxal isə 11,8 faiz artıb.
Çin Ticarət Nazirliyi yanında Beynəlxalq Ticarət və İqtisadi Əməkdaşlıq Akademiyasının direktoru Li Yunun sözlərinə görə, 2024-cü ildə Çinin xidmət ticarətinin miqyası artıb, onun strukturu optimallaşıb, beynəlxalq rəqabət qabiliyyəti yüksəlib. rəqəmsallaşma, ağıllı texnologiya və yaşıl inkişafın qlobal tendensiyaları sayəsində daha da təkmilləşib. O qeyd edib ki, vizasız tranzit siyasətinin hərtərəfli yumşaldılması və optimallaşdırılması son bir ildə ölkəyə turist axınını gücləndirib.
Yeni siyasət sosial mediada “Çinə səyahət” həştəqinin populyarlığının artmasına səbəb olub və bir çox səyahətçi Çinlə bağlı təcrübələrini paylaşıb. Ölkənin görməli yerləri, təbiəti və şəhər gəzintiləri getdikcə daha çox xarici turisti cəlb edir.
Li Yun əlavə edib ki, Çinin rəqəmsal mədəniyyət platformaları və məzmunu xaricdə əhəmiyyətli dərəcədə populyarlıq qazanır. O, “Black Myth: Wukong” adlı videooyunun populyarlığını, “Netflix” və yutub kimi xarici yayım platformalarında keyfiyyətli Çin filmlərinin və seriallarının çoxalmasını, çinli yazıçıların onlayn ədəbiyyatının beynəlxalq oxucular arasında populyar olmasını misal göstərib.
Çin hökuməti ötən ilin avqustunda yüksəksəviyyəli açılış vasitəsilə xidmət ticarətinin yüksək keyfiyyətli inkişafını təşviq etmək üçün təlimatlar verib. Li Yun bildirib ki, sənəd Çinin xidmət ticarətinin inkişafı üçün güclü siyasət dəstəyi təklif edir, sektorda açıqlığı, innovasiyaları və beynəlxalq əməkdaşlığı təşviq etmək üzrə daha çox səy göstərməyə çağırır.
Akademiyanın direktoru vurğulayıb ki, rəqəmsal ticarət və xidmətlər ticarətində ikitərəfli, çoxtərəfli və regional əməkdaşlığı genişləndirmək, əsas sərgi məkanlarının rolundan istifadəyə davam etmək və xidmət ticarətində beynəlxalq əməkdaşlıq parklarının inkişafına nail olmaq lazımdır.
© Azərtac
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 3 ay sonra
-
1 həftə sonra
Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!
- 4 gün sonra
-
- 4 gün sonra
-
40 d. əvvəl
İdxal qiymətləri inflyasiyanın əsas xarici risk faktoru kimi hesab olunur
-
42 d. əvvəl
Fiziki şəxslərin manatla depozitləri üzrə faizlərdə azalmalar qeydə alınıb
-
46 d. əvvəl
Cari əməliyyatlar balansında 6 ay ərzində 2.3 milyard dolları müsbət saldo qeydə alınıb
- 51 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Çinli avtomobil nəhəngi GAC, 2027-yə qədər Avropada satışlarını 17 dəfə artırmağı hədəfləyir
-
1 saat əvvəl
Yeni iPhone-ların Azərbaycanda satışa çıxacağı tarix məlum olub
-
2 saat əvvəl
Hesablama Palatası Naxçıvan Avtomobil Nəqliyyatı Agentliyində ciddi maliyyə nöqsanları aşkar edib
Son Xəbərlər

Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!

İri şəbəkəyə satıcı - kassirlər tələb olunur

Mərkəzi Bank faizlərini dəyişməz saxladı

Çinli avtomobil nəhəngi GAC, 2027-yə qədər Avropada satışlarını 17 dəfə artırmağı hədəfləyir

Yeni iPhone-ların Azərbaycanda satışa çıxacağı tarix məlum olub
Ən çox oxunanlar

Hesablama Palatası Naxçıvan Avtomobil Nəqliyyatı Agentliyində ciddi maliyyə nöqsanları aşkar edib

Rəsmi məzənnələr açıqlandı

"Facility Management Group" şirkəti şəhid və qazi övladlarına məktəb ləvazimatları hədiyyə edib

Apple-ın səhmləri iPhone 17-lərin təqdimatından sonra ucuzlaşıb

Apple iPhone 17 təqdim edildi - İndiyədək buraxılmış ən nazik iPhone
