Avtomobil sahiblərinin "AzParking" əzabı - XİDMƏT ƏLAQƏ NÖMRƏSİ TAPILMAYAN ŞİRKƏTƏ HƏVALƏ OLUNUB

Artıq Bakı, Gəncə və Sumqayıt şəhərlərində bir sıra zonalarda avtomobillərin parklanması qanuni ödənişlidir. Bu xidmətin idarə olunması "AzParking" MMC şirkətinə tapşırılıb. Şirkət tərəfindən "AzParking" mobil tətbiqi istifadəyə verilib.
Marja.az-ın məlumatına görə, avtomobil sahibləri "AzParking" şirkətilə əlaqə saxlamaq üçün telefon nömrələrini tapa bilmədiklərini söyləyirlər.
Həqiqətən "AzParking" şirkətinin İnternet səhifəsində, sosial media səhiflərində Şirkətin telefon nömrələri göstərilmir. Vətəndaşlar problem ilə qarşılaşan zaman Şirkət ilə əlaqə saxlayıb məlumat verə bilmirlər. Eyni zamanda, onlar problem yarandığı halda cərimə olunurlar.
"AzParking"in xidmətindən istifadə edən avtomobil sahiblərindən biri iddia edir ki, Bakıda Sabir bağı yaxınlığında parklanma xidmətindən istifadə və buna görə ödəniş edib. Vətəndaş bildirir ki, ödənişi həyata keçirdiyi halda onun ödəniş etmədiyi görünür və hər ötən gün üzrə 10 manat cərimələnir.
Qeyd edək ki, ötən dövrdə "AzParking" haqqında Marja.az saytında dəfələrlə xəbər yayımlanıb və bu xəbərlərə görə axtarış sistemlərində "Azparking"sözünü yazdıqda Marja.az-dakı xəbərlər ön səhifələrdə çıxır. Bu xəbərlər üzərindən saytımıza daxil olan axtarış edənlər Marja-nın telefon nömrələrini götürüb redaksiyamıza zəng vururlar. Bu zənglərin sayı-hesabı yoxdur. Onlar "AzParking"dən istifadə zamanı problemlə qarşılaşdıqlarını, Şirkətə məlumat vermək üçün telefon nömrəsini əldə edə bilmədiklərini söyləyirlər.
Araşdırmamız zamanı müəyyən etdik ki, "AzParking" mobil tətbiqinin "Profil" kateqoriyasının, "Dəstək" hissəsində "Zəng edin"də AYNA-nın 141 telefon nömrəsi göstərilib. Bu nömrəyə də zəng vurduqda uzun müddət gözələmək lazım gəlir. Biz 141 nömərəsilə əlaqə saxladıq - yalnız musqini və "Sizin zənginiz hazırda növbədə 5-cidir" məlumatını eşitdik. Vətəndaşların tez tapmaları üçün bu nömrəni proqramda gizli yerdə deyil, ön səhifədə yerləşdirmək olardı.
Maraqlıdır, xidmət "AzParking" şirkətinə tapşırıldığı halda nə üçün dəstək xidmətini dövlət qurumu olan AYNA göstərməlidir? Əgər "AzParking" MMC şirkəti parklanma xidmətini idarə edib haqq alırsa, operativ Dəstək xidmətini də özü göstərməlidir.
Hesab edirik ki, "AzParking" Şirkətinin güclü Zəng Mərkəzi yaradılmasına və sorğulara operativ cavab verilməlməsinə böyük ehtiyac var. Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi (AYNA) bu məsələyə təcili müdaxilə etməli, vətəndaşların əzab-əziyyətinə son qoyulmalıdır.
Müştərilərin xəbərləri

ABB-İnvest və Bank of Baku-dan yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!
SON XƏBƏRLƏR
-
1 həftə sonra
Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!
- 4 gün sonra
-
7 d. əvvəl
Sosial şəbəkələr bloklandı, ölkənin Baş nazii vəzifəsini itirdi
-
- 14 d. əvvəl
-
24 d. əvvəl
10 marşrut üzrə keçirilən müsabiqələrin qalibləri müəyyən edilib - SİYAHI, ADLAR
-
45 d. əvvəl
Avropanın süni intellekt nəhənginə 1,3 milyard avroluq yatırım
-
51 d. əvvəl
Zəngəzur dəhlizinin Azərbaycan ərazisində tikinti işləri gələn il tamamlanacaq
-
1 saat əvvəl
Bakı metrosunda üztanıma ilə ödəniş sisteminin tətbiqi müzakirə olunur
-
1 saat əvvəl
BOKT-a borcunu ödəmək üçün illik 15 faizlə 4 milyon 750 min manat pul lazımdır
- 1 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
DSMF-nin gəlirləri 307 milyon manat, xərcləri 405 milyon manat daha çox olub
-
2 saat əvvəl
Dollar dəyər itirməyə davam edir - QLOBAL BİRJALARDA SON VƏZİYYƏT
Son Xəbərlər

Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!

Sosial şəbəkələr bloklandı, ölkənin Baş nazii vəzifəsini itirdi

Sabah bəzi rayonlara leysan yağacaq - PROQNOZ


Cari ildə 320 minə yaxın ASAN İmza sertifikatı verilib
Ən çox oxunanlar

Dollar dəyər itirməyə davam edir - QLOBAL BİRJALARDA SON VƏZİYYƏT

“Azərpoçt” Kəlbəcərdə fəaliyyət göstərməyə başlayıb

22 bankdan 15-i yeni nəsil rəqəmsal imza olan SİMA-nı tətbiq edib

Azərbaycanda ən çox sürülən avtomobillər - YENİ SİYAHI
